Ras Fufu- Lew Salonowy Ras Fufu- Lew Salonowy
992
BLOG

Wybory społeczno-religijnego VJ-a kraju

Ras Fufu- Lew Salonowy Ras Fufu- Lew Salonowy Kultura Obserwuj notkę 2

 Bardzo dawno się nie udzielałem, ale pragnę wtrącić swoje trzy grosze na temat konkursu koncesyjnego o MUX-1. Oto wkrótce ktoś zadecyduje kto będzie społeczno-religijnym VJ-em, czyli rodzajem didżeja, tylko że od filmów wideo. Kryteria konkursu są dziwne- nie ocenia się VJ-skich selekcji, ale dokumenty finansowe, mimo że otrzymanie koncesji zwykle pozwala się utrzymać na rynku (proszę o poprawę jeśli się mylę). To wygląda trochę na konkurs o stypendia, które dostają najzamożniejsi...

Postanowiłem... w nim wystartować, zapewne ku uciesze komentatorów i hejterów. Nie jestem zamożny, ale mam wrażenie że to jedyna szansa aby mój deficytowy kanał wyprowadzić na prostą.  

Mieć pomysł jest prosto, gorzej z realizacją. Takiej góry papierów w życiu jeszcze nie musiałem nigdzie podołączać, zresztą było to częściowo niewykonalne- jak niby załączyć elektroniczne potwierdzenie nadania jakiegoś dokumentu (żądano nawet dowodów nadania do urzędów dokumentów sprzed dwóch lat) do papierowego wniosku? 
 
Nie mam też tylu milionów, a jak się okazuje, w Polsce telewizja naziemna to jest dość kosztowne hobby. Mówię hobby, bo trudno nazwać deficytową działalność innym określeniem. Moi bliscy wypominają mi, że po prostu wyrzucam pieniądze, a nawet samo składanie wniosku kosztuje- mógłbym w tym czasie wykonać bardziej twórcze rzeczy. Znajomi z branży medialnej są pod wrażeniem hobby, ale odradzają topienia w nim mojego majątku.
 
Mam wrażenie straty czasu: z treści wniosku wynikało że i tak urzędnicy oceniają papiery, nie zaś treści które chce się pokazać- tych akurat nie można było nigdzie załączyć. Przypuszczam że nie mam wielkich szans- skoro zamiast spojrzeć na wartości czy treści które ktoś chce pokazać, urzędnicy sprawdzają czy go na to stać. Ilu osób w Polsce stać na własną telewizję? Musiałbym zastawić chyba cały swój majątek, aby sfinansować start czegoś takiego. 
 
Wybierając tylko osoby z zamkniętego środowiska, niewiele da się zmienić. Rozumiem że ludzie chcą zarobić. Mam wrażenie że w innych krajach nie sam zarobek jest głównym celem ludzi mediów i stąd te różnice w ich jakości....

Lubię operę i prowadzę witrynę Radiotelewizja.pl Radiotelewizja Promote your Page too

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura